Ga naar inhoud

Sluit je aan bij de Club van 100

De Club van 100 groeit uit tot een netwerk van creatieve professionals die zich inzetten voor het versterken van de identiteit en het imago van Fryslân. Deze groep betrokken vakmensen helpt Friese organisaties met vraagstukken over positionering, branding en marketing waarin de Friese herkomst een natuurlijke plek krijgt.

De Club van 100 bestaat uit bevlogen, nieuwsgierige professionals met uiteenlopende achtergronden. Geen formeel adviesorgaan of bestuurdersnetwerk, maar een gemeenschap van scherpe denkers en creatieve meebouwers die samen de Friese merkidentiteit levend houden.

De leden zetten hun kennis vrijwillig in om organisaties te helpen hun verhaal beter te vertellen. Dat kan gaan over merkstrategie, communicatie, design of marketingvraagstukken waarin de Friese identiteit een rol speelt.

Eind september kwamen zo’n twintig leden samen om mee te denken over de economische profilering van Fryslân. Tijdens deze sessie werden ideeën uitgewisseld over een gezamenlijke merkarchitectuur en positionering die Fryslân als aantrekkelijke plek om te wonen, werken, studeren en ondernemen beter zichtbaar maakt. De inzichten van deze bijeenkomst worden meegenomen in de verdere uitwerking van dit thema.

Wil je meer weten of zelf aanhaken bij de Club van 100? Neem contact op met een van onze merkregisseurs of lees verder via deze link.